Ons CRM systeem maakt het een stuk eenvoudiger.
Customer relationship management oftewel crm is een Engelstalige benaming voor klantrelatiebeheer. DigiCrea heeft een eigen crm ontwikkeld voor bedrijven die toe zijn om alles te doen vanuit 1 systeem, zowel voor de ondernemer, de klant en de werknemers.


Tijdregistratie en facturen
Met de tijdregistratie is het mogelijk met je klant een uurtarief af te spreken. Met 1 druk op de knop maak en verstuur je de factuur naar de klant.

Projecten en taken
Een project maak je aan voor jouw klant, in het project zijn er tal van functies waaronder taken die je per werknemer of afdeling kan toevoegen.

Uitgebreide rapportages
In ons crmsysteem hebben we diverse rapportage functies ingebouwd. Dit hebben voor alle rollen gemaakt, voor de klant, voor je werknemers en voor jezelf
Ons eigen CRM systeem voor ZZPers en het MKB.
Een klantenrelatiebeheer is er om het allemaal veel makkelijker te maken. Het basissysteem bestaat uit o.a. uitgebreide contactgegevens van je relaties tot een eenvoudig offerte en factuursysteem inclusief online payment mogelijkheden en een takenlijst inclusief tijdregistratie voor werknemers.

De 5 vaste functies
Ons crm heeft een aantal vaste functies die als basis word geleverd. Naast de basis hebben we nu 6 extra functies.

Inclusief extra contactpersonen toevoegen per bedrijf.
Taken zijn te verdelen per werknemer en per doel zijn er meerde taken mogelijk.
Offertes kunnen aangemaakt worden en na goedkeuring doormiddel van een digitale handtekening worden omgezet tot factuur die online betaald kan worden.
Tijdregistratie heeft een aantal voordelen zoals per uur kunnen factureren, per werknemer en per taak tijdregistratie mogelijk
We hebben diverse functies ingebouwd die per project gebruikt kunnen worden. Projecten zijn weer gekoppeld aan alle andere functies.
De CRM pakketten
Kies wat het beste bij je onderneming past!
CRM Basic
Maandelijks
- De vaste 5 functies
- Eigen subdomein
- Ticketsysteem
- Extra functies
CRM Standard
Maandelijks
- De vaste 5 functies
- Eigen subdomein
- Ticketsysteem
- Extra functies (3 v/d 6)
CRM Full
Maandelijks
- De vaste 5 functies
- Eigen subdomein
- Ticketsysteem
- Extra functies (6 v/d 6)
Extra functies die we nu hebben Meer weten?
Deze extra functie maakt het contact hebben en houden met je klant en werknemer een stuk eenvoudiger.
Laat werknemers leads verzamelen, leads kunnen o.a. door diverse contactfuncties met de klant gemaakt worden.
Maak campagnes aan en voeg eenvoudig klanten toe. De campagnes zijn te gebruiken om in bulk landing pagina's te laten zien en om in bulk te kunnen mailen.
De wervingsmodule is een tool die is ontworpen om de wervings- en personeelsactiviteiten te automatiseren en te beheren.
De abonnementen verlopen volledig geautomatiseerd inclusief betaling en facturatie naar de klant.
Personeelszaken module helpt bedrijven tijd te besparen en hun HR zaken rechtstreeks in hun dashboard te beheren

Idee voor ons CRM systeem?
Heb je een leuk of goed idee voor ons crm dan horen wij dat graag!
Vraag je CRM aan!
